Fantasi, right?

Yeah, jag är tillbaka! =D<33
Dagen idah är vart great!
Men jag har ju några läsare som inte går i min klass men, ni kommer kanske också att tycka att detta
är lite småroligt! :
Det var såhär, att vi hade en tråkig NO-lektion, och skulle ge förslag på blandningar och lösningar. ( fun eller hur?  ;o  )

Men iaf, go' som jag är så skojar jag till det lite, med konstiga blandningar och lösningar.


Detta är mitt förslag på en blandning; Sand+blad - Alla i klassen skrattade, typ =P
Lösning: Juice+ o'boy - orden talar för sej själva...
Jaja, skiter i om det är fel men ett gott skratt fick man ju sej iaf... =)
Jag lärde mej iaf:    en atom+en annan random atom= en mollekyl.

Fast för att det ska bli lite enklare att lära sej det så kommer nu min lite enklare förklaring;
" 1 kompis+ en annan kompis= en bästis"! :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv; tack ;)

klart att de gillas! :D

2010-10-20 @ 15:29:19
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0