what the hell I'm disappointed in you.. -.-

Hejsan!  

Om ni inte har märkt det så har uppdateringen på denna bloggen på sistone inte varit så bra.
Dels för att det är väldigt mycket i skolan + att jag verkligen inte har haft någon lust..

Nu har jag börjat hata skolan mer än någonsin.  Jag vet faktiskt inte varför. Läxor hit, snöbollar dit mm.

Jag känner bara mej trött på livet lixom, jag är bara trött och arg hela tiden, jag hatar det.



Men nu tänkte jag göra en nystart, blogga oftare, och renovera bloggen. Det kommer nog inte ske denna veckan, men kanske nästa. Det beror på när jag får tillbaka mitt riktiga fotoprogram. Photoscape♥

Nu ska jag duscha, sen top model♥





K Ä R L E K ♥

Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Låten är bra :D



allt fint med dig? ;)

2010-11-29 @ 21:50:38
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

2010-11-29 @ 22:06:49
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0