Yoo:-)

Tjenare: )

Idag har jag och många andra varit trötta,. Men soft att det bara är 18 dagar kvar till skolanslutningen!:D
Och efter skolan åkte jag till mormor och var på hennes jobb en liten stund♥
Och nu är jag hos mormor.
Jag är hungrig, jag har inte ätit något senan klockan 11.00.

Det var iaf god mat i skolan idag:-)
Spagetti och Köttfärsås♥
Mumsigt värre!
Och imorgon har match.
Och jag vill verkligen vinna.
Och nu är jag riktigt hungrig för er som inte visste det.
Hahahh, tjejsnack imon;X
Man ''undrar'' ju verkligen vad det kan handla om;D
Mycket text!
Men det tycker jag om .
Jag LÄNGTAR till skolavslutningen.
Jag ska kolla efter skor sen.
Men jag har inte så många bilder på denna datorn. Men jag hittar säkert några....







Jag hittade bara några gamla bilder, men ní får nöja er med dom;)

Stor kraam, liten puss♥'

Kommentarer
Postat av: rebecka

BEECCCKKKKA!! :D VI MÅSTE VA SNART!!! MÅSTE TA EN MASSA PICTURE MED MIN LOVELY SYSTEM! :D DU SKA FÅ ANVÄNDA DEN, I PROMIZE YOHHH <3333333333

2010-05-24 @ 16:11:21
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0