Hejjy!

Bilder från djurparken+ från idag. (jag kallar det Sweet summer dream♥♥)











Mera bilder kommer sen:)

Jag ska ut och hoppa:)

Men här kommer en lite text som jag har skrivit till min farfar;

_________________________________________________________________________________

Det som jag aldrig hade kunnat tänka mej hände just då.

Du lämnade mej till det riktiga och till att klara mej slälv, utan dej.
Dagarna efteråt var svåva att förstå. att du inte fanns.
Det var så synd att det hände just då, precis före jul;(
Men varför?
Du som mådde så bra.
Ditt hjärta stannade och du föll ihop.
Du behövde iallafall inte plågas.
Men jag tyckte synd om dej, du hade fått plågas av farmors tjat och gnäll om livet. Men då ska jag berätta en bra sak om farmor; hon mår bra nu, hon lever och saknar dej.

Men du är borta föralltid.

Vi saknar dej, Farfar. Ditt glada skratt, dina skämmt och all den lycka du skänkte till oss alla. När jag fäller mina tårar så kan jag ändå hitta till ljuset igen.

Den 10 Mars 1934 föddes du.
Den 20 December 2009 dog du.

Hoppas vi syns snart, / din Rebecka♥

R.I.P. - Rest in peace♥


Kommentarer
Postat av: emilia

i will never forgive you betyder; jag kommer aldrig förlåta dig , bara så du vet.

2010-05-23 @ 15:22:28
URL: http://emilialoviisa.blogg.se/
Postat av: rebecka

HAHAH, nä jag känner inte han ! xd. peddo?

2010-05-23 @ 19:30:46
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0