Hahah, körkort nästa?=)

Idag när vi va i skogen så körde  jag 4-hjuling alldeles själv=D

Det va assss ruligt:)

azzu, jag vill ju inte förlora läsare efter som att jag inte kommer att hinna blogga på nästan hela nästa vecka;(
Men jag förvarnar er att det blir kanske bloggning på Onsdag men inte på Torsdag, Fredag eller Lördag.
Men kanske på Söndag.
Men om man kanske kan låna en dator på ett bibliotek eller ngt=)
På onsdag efter skolan ska jag o mamma till Gislaved eller Borås;)
Shoppa ngt till skolavslutningen.
Men sen på kvällen så åååååkkkkkkeeeeerrrrrr vvviiiii!!!!!!!!!!

Idag ska man äta något så ovanligt som Tacos♥


  Detta köpte mamma idag:D


Men jag ska nog gå med i Facebook nu:)
Ska testa om det är roligt eller ejj:)

Asså, det funkar inte:(
Hjälp mej någon♥

Du fixar mej till den jag är♥

Du betyder mer än allt<3

Tjoo bree<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

ja kan hjälpa! :)



Men becka, igår sa du ju att vi skulle köa likadana avslutnings kläder, bestäm dej? :S

2010-05-08 @ 08:03:06
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahah okej ^^ Mendu, ser du att jag ändrat bakrundsfärg och storlek i din rubrik? :)

2010-05-08 @ 10:19:47
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahha, nej det är inte du:) det var bara mamma som var lite konstig innan ;) hihihihhihihi <333

2010-05-08 @ 13:25:57
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0