så in i helevte.....

 trött e jag för jag har vart vaken hela natten. Och då menar jag verkligen HELA. Jag tror inte jag har sovit någonting.
Det började med att vi kollade på film. Och sen skulle vi sova, men det gick inte.
Så vi satt och pratade. Och vi gick till lekplatsen och gungade. Sen klockan halv 5 åt andreas och sebbe flingor. Det har iaf vart kul.
Designen är lite fiinare nu:) Och vi har match sen.... Och jag ska till farmor. Och det ös regnar.
JIPPIEE; or not.
Orkar inte skriva mera.

Kramii

Kommentarer
Postat av: lisa e

vad har du gjort i natt?? och förresten ska ni sova i tält eller?? , hur har du det annars i det fina vädret och det fina sommarlovet? :P

kram <3

2010-06-15 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0